Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 8 augustus 2016

Jarig zijn! Nellie en Cezar!

Vorige week maakte ik voor een juf enkele prenten rond Nellie en Cezar. Deze worden gebruikt om de verjaardagskalender in de klas mee te maken! Ze kunnen natuurlijk ook voor bijvoorbeeld een verjaardagskaart gebruikt worden!

Hieronder vind je de afbeeldingen die ik maakte. Ik maakte ze in Photoshop. Eenvoudig en snel!

Ik voeg ook de bestanden bij waar er nog geen leeftijd aangebracht is, zo kun je er eventueel zelf nog jouw leeftijd aan toevoegen en/of een andere tekst in de groene balk!


Nog interesse in meer rond verjaardag vieren in de klas? Kijk dan zeker eens hier!








Ik voeg ook de bestanden bij waar er nog geen leeftijd aangebracht is, zo kun je er eventueel zelf nog jouw leeftijd aan toevoegen en/of een andere tekst in de groene balk!







3 opmerkingen: